2014-01-20 maandag - Reisverslag uit Sigiriya, Sri Lanka van Corin & Rob Tieleman - WaarBenJij.nu 2014-01-20 maandag - Reisverslag uit Sigiriya, Sri Lanka van Corin & Rob Tieleman - WaarBenJij.nu

2014-01-20 maandag

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Corin & Rob

20 Januari 2014 | Sri Lanka, Sigiriya

Ayubowan ! Rustig dagje rond het prachtig gelegen Lion Rock Hotel. Na het ontbijt een wandeling gemaakt, samen met Jayantha, in de omgeving van het hotel. Kleine lunch gedaan en om 1400 uur naar het Minneriya National Parc. Jayantha had een jeep geregeld met chauffeur, maar die liet even op zich wachten. Dit tot ergernis van Jayantha, wat wij wel weer grappig vonden. Uiteindelijk in de jeep het park in, inclusief een boswachter in opleiding, met vogelboek onder z'n arm en Jayantha om alles te vertalen, want dat blijft lastig.

Een werkelijk prachtige tocht gemaakt, veel vogels gezien, apen, (heel) veel olifanten in een schitterende omgeving. In een woord geweldig. De tocht met de jeep was ruig, maar top. De modder zat tot in ons haar, maar daar is de douche voor.
Opnieuw dus een heerlijke dag gehad.

• 20 Januari 2014 - 18:49

ElsenJoop.hierzijnwij.nu:

Hallo paradijsvogels! Zo noem ik jullie maar even, want aan de foto's te zien, is het wel een klein paradijsje daar en dan ook nog zo'n fantastische reisleider/chauffeur/manusje van alles!
    Het lijkt erop, dat jullie het wel een beetje naar de zin hebben. Hier gaat alles zijn gangetje. Vrijdag een ouderwets gezellige receptie in de hal met vooral de harde kern. Verjaardag rustig verlopen - bedankt nog voor de kaart - en verspreid over de dag nog wat aanloop gehad. Gisteren bij Dennis bij de Griek nagevierd. Woensdag op de nationale voorleesdag onder het schoolontbijt bij Luuks klas voorlezen. Lijkt me erg leuk.
    Geniet ervan mensen en lieve groeten van ons.

• 21 Januari 2014 - 10:11

Roma:

Ha die Coro,

Wat klinkt het allemaal geweldig, begin een beetje jaloers te worden. Erg fijn dat jullie zo genieten.
    Hier is alles wat miezerig en ongezellig, nog een week en dan gaan wij weer naar de zon.
    Blijf genieten en wij volgen jullie op de voet.

Liefs, Roma