2014-01-12 zondag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Corin & Rob Tieleman - WaarBenJij.nu 2014-01-12 zondag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Corin & Rob Tieleman - WaarBenJij.nu

2014-01-12 zondag

Door: Rob T

Blijf op de hoogte en volg Corin & Rob

12 Januari 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vanmorgen ( zondag 12 januari 2014 ) op ons gemak naar Dusseldorf vertrokken. Keurig op tijd op de luchthaven en perfect op tijd de lucht in richting Dubai, waar we ons inmiddels zitten te vergapen aan alle mensen en alle luxe.
Het vliegen ( voor het eerst ) met Emirates was eveneens een nieuwe ervaring. Veel beenruimte, lekkere stoelen en heerlijk eten. In alle stoelen breedbeeld displays met heel veel films, muziek en spelletjes. Nieuw was voor ons de ingebouwde camera in de neus van het vliegtuig en aan de onderkant van het vliegtuig, waardoor je prachtig mee kon kijken wat er buiten gebeurde. Met name het aanvliegen op de luchthaven was geweldig om te zien, ook als je niet helemaal enthousiast bent van het vliegen.
Nu even een uurtje rondwandelen en dan het volgende traject naar Colombo.